معرفی و دانلود فیلم Recalled 2021 ؛ داستان، بازیگران و نقد فیلم

فیلم به یادآور
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم به یادآور 2021 درباره‌ زن جوانی است که طی حادثه‌ای حافظه خود را از دست داده است و در حالی به هوش می‌آید که حتی همسرش را نیز نمی‌شناسد. در ادامه به معرفی کامل فیلم Recalled 2021 می‌پردازیم.

فیلم به یادآور توسط کارگردان کره‌ای، یو مین سئو (You-min Seo) ساخته شده است و اولین تجربه این زن 47 ساله در مقام کارگردان محسوب می‌شود. در فیلم Recalled 2021 بازیگرانی مانند سو یه-جی (Seo Yea‑ji)، کیم کانگ-وو (Kim Kang‑woo) و سونگ هیوک (Sung Hyuk) به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم کره ای Recalled که در ژانر درام، رازآلود و معمایی ساخته شده است، برای اولین بار در تاریخ 21 آوریل 2021 برابر با 1 اردیبهشت 1400 اکران شد. در این مقاله از پلازا با معرفی فیلم یادآوری شد همراه ما باشید.

در ویدئو زیر شاهد «تریلر فیلم Recalled 2021 با زیرنویس فارسی» هستید که می‌تواند شما را با فضای این فیلم محصول سینمای کره جنوبی کمی آشنا کند.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

دانلود فیلم Recalled

در این بخش برای دانلود فیلم Recalled 2021 می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کرده و فیلم سینمایی یادآوری شد را با زیرنویس فارسی چسبیده دانلود کنید.

کیفیت: 1080p | حجم: 1.58 گیگابایت

کیفیت: 720p | حجم: 687 مگابایت

تریلر فیلم Recalled

داستان فیلم Recalled

حالا که تریلر فیلم کره ای به یادآور را تماشا کردید و لینک‌های دانلود این فیلم نیز برایتان قرار داده شد، بد نیست نگاهی به داستان این فیلم تامل‌برانگیز نیز داشته باشیم و به بررسی فیلم Recalled 2021 بپردازیم. فیلم یادآوری شد که یکی از جدیدترین آثار سینمایی متعلق به کشور کره جنوبی است، درباره زنی است که پس از سانحه‌ای، حافظه خود را از دست داده است.

این زن که به دلیل آسیب‌های حاصل از آن حادثه چیزی را به یاد نمی‌آورد، با مسائل بسیاری مانند به یاد نیاوردن همسرش نیز دست‌وپنجه نرم می‌کند. همسر این زن که به شدت مراقب اوست، رفتارهای مشکوکی نشان می‌دهد و گویا او نیز تمایلی ندارد که همسرش حافظه خود را بازیابد. این موضوع باعث می‌شود تا زن به همسرش مشکوک شود و احساس کند که او نقشی در حادثه از دست رفتن حافظه‌اش ایفا کرده است.

دانلود فیلم Recalled 2021

بنابراین او شروع به جستجوی حقیقت می‌کند و با کمال تعجب اینگونه به نظر می‌رسد که او به جای دیدن تصاویری از گذشته، در حال دیدن تصاویری از آینده و پیش‌بینی آن است. این زن که سو جین نام دارد، حوادث بسیاری را پیش‌بینی می‌کند و در کمال تعجب بسیاری از آن‌ها اتفاق می‌افتند. او در ابتدا گمان می‌کند که قادر به دیدن آینده اطرافیانش است و می‌تواند لحظه‌هایی که آن‌ها با موقعیت‌های خطرناک مواجه می‌شوند را پیش‌بینی کند، اما این همه ماجرا نیست.

یک روز سو جین به طور اتفاقی همکار خود را ملاقات می‌کند و همکارش در مورد همسر سو جین چیزهایی به او می‌گوید که برای سو جین باورکردنی نیست. او تکه‌های جدا شده از خاطراتش را به هم متصل می‌کند و متوجه می‌شود تصاویری که به گمانش از آینده مشاهده می‌کرد، در واقع تصاویری از گذشته او هستند که به این شکل به او یادآوری می‌شوند. او در یکی از همین روزها که به دنبال یافتن هویت خود و اتفاقات گذشته بود، متوجه می‌شود که همسرش، فرد دیگری است و مردی که در حال حاضر خود را همسر او نامیده است، فردی است که در حال حاضر برای او ناشناخته است.

بازیگران فیلم Recalled

در این بخش از معرفی فیلم Recalled 2021، به معرفی چند بازیگر مشهور این فیلم می‌پردازیم. برای آشنایی با آن‌ها در ادامه این قسمت همراه ما باشید.

سو یه-جی در نقش سو جین

بازیگران فیلم Recalled

سو یه-جی یک مدل و بازیگر 31 ساله اهل کشور کره جنوبی است. وی فعالیت بازیگری خود را در مجموعه طنز Potato Star آغاز کرد. سو یه جی به دنبال این نقش، نقش‌های اصلی را در سریال درام Diary of a Night Watchman، سریال تریلر Last و سریال Moorim School: Saga of the Brave برعهده گرفت. او با مجموعه‌های تلویزیونی معروفی مانند Save Me و Lawless Lawyer و در نهایت با درام عاشقانه It’s Okay to Not Okay 2020 به شهرت رسید.

همچنین بخوانید :

او در آخرین سریالش نقش یک کارمند بیمارستان را ایفا می‌کند که با فردی دارای اختلال شخصیت ضداجتماعی آشنا می‌شود. این سریال سکوی پرشی برای سو یه جی بود؛ زیرا از شبکه نتفلیکس پخش شد و این شبکه آن را محبوب‌ترین سریال کره‌ای در ژانر عاشقانه اعلام کرد که در سال 2020 منتشر شده است.

کیم کانگ وو در نقش جی هون

بازیگران فیلم به یادآور

کیم کانگ وو بازیگر 42 ساله سینما و تلویزیون در کره جنوبی است. از مهم‌ترین آثار او می‌توان به بازیگری در فیلم Doomsday Book، فیلم Silmido و The Treacherous اشاره کرد. بازی در فیلم علمی تخیلی کتاب رستاخیز (Doomsday Book) برای این بازیگر، موفقیت بزرگی محسوب می‌شد. او با بازی در این فیلم موفق شد که موفقیت خود را بیشتر تثبیت کرده و در میان اهالی سینما در کره جنوبی معروف‌تر شود.

سونگ هی یوک در نقش جی

بازیگران فیلم یادآوری شد

سونگ هی یوک بازیگر 37 ساله اهل کشور کره جنوبی است که فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2005 آغاز کرد. او برای بازی در آثار دیگری مانند سریال Oh! My Lady، سریال Bride of the Century، سریال You Are the Only One و فیلم Operation Chromite شناخته می‌شود.

سایر بازیگران فیلم به یادآور عبارتند از:

  • یئوم های-ران (Yeom Hye-ran)
  • بائه یو-رام (Bae Yoo-ram) در نقش کارآگاه بی
  • بائه جه-کی (Bae Je-ki)
  • کیم کانگ-هون (Kim Kang-hoon)
  • پارک سانگ-ووک (Park Sang-wook) در نقش کی-سانگ
  • کیم جو-ریونگ (Kim Joo-ryung)

نقد فیلم Recalled

در وهله اول لازم است که از کارگردان فیلم Recalled به عنوان یک کارگردان فیلم اولی قدردانی کرد که در اولین اثر مستقل خود موفق شده است فیلم متفاوتی را خلق کند. فیلم یادآوری شد یکی از فیلم‌های مهم سال در کره جنوبی است و از پیچش‌های داستانی بسیاری برخوردار است. پیچش‌های داستانی این فیلم در کنار تدوین و کات‌های به موقع، یکی از هیجان‌انگیزترین فیلم‌های سال کره جنوبی را خلق کرده است.

کارگردان به گونه‌ای جالب، زندگی نقش اول خود را به توهماتش متصل کرده و از این موضوع برای سردرگم کردن مخاطبش استفاده کرده است. علاوه بر این، افزایش تعلیق به این درام از لحظه‌ ابتدایی تا انتهای آن و غیرقابل پیش‌بینی بودنش، باعث شده تا مخاطب نتواند لحظه‌ای از فیلم غافل شود.

فیلم Recalled 2021

سینمای کره‌ جنوبی طی سال‌های گذشته پیشرفت بسیاری داشته است و تریلرهای این سینما معمولا فیلم‌های موفقی هستند. سال گذشته نیز فیلم The Call از این سینما، موفق ظاهر شد و رضایت بسیاری از کاربران را به دست آورد. فیلم Recalled 2021 نیز فیلم مهمی از این سینماست که می‌تواند شما را هیجان‌زده و شوکه شده در صندلیتان حفظ کند. فیلم به صورتی پیش می‌رود که هر لحظه انتظار یک فاجعه را می‌کشید و شما نیز مانند شخصیت اول فیلم از آن بی اطلاع هستید. بنابراین می‌توان گفت با تعلیقی کامل روبرو هستیم.

با پیشرفت فیلم به یادآور، بازیگر نقش اول شروع به یادآوری‌های بیشتری در مورد گذشته خود می‌کند؛ گذشته‌ای که او از آن آگاهی نداشته است. از اینجا به بعد است که او و ما به طور همزمان متوجه می‌شویم که ممکن است در زیر این سطح که ما آن را تماشا کرده‌ایم، اتفاق دیگری رخ داده باشد که ما از آن آگاه نیستیم. شخصیت پردازی بازیگر نقش اول بسیار خوب و دقیق است و ما نیز برای او نگران هستیم و تمایل داریم تا دنبال کنیم که چه اتفاقی قرار است برایش رخ دهد.

کلام پایانی

فیلم کره ای Recalled

در نهایت اگر مشتاق تماشای یک فیلم خوش ساخت در ژانر جنایی و تریلر هستید که از تماشای آن همراه با خانواده لذت ببرید، فیلم Recalled 2021، گزینه مناسبی برای شماست. این فیلم هم از نظر کارگردانی، هم انتخاب بازیگر و هم شیوه روایتش، در سطح بالایی قرار دارد.

اگر طرفدار چنین موضوعاتی هستید، تماشای فیلم به یادآور را از دست ندهید. در این مقاله از داستان و بازیگران فیلم Recalled 2021 گفتیم و به نقد و بررسی آن پرداختیم. آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ شما این فیلم را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما راجع به آن چیست؟ شما می‌توانید نظراتتان را در پایین همین صفحه برای ما بنویسید و با دیگر کاربران پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
مریم
.
12 دی 1402، 03:05
پاسخ
0
0
فیلمو ندیدم اما خلاصه که ازش خوندم مثل فیلم سینمایی پیش از اینکه بخوابم هیت که از روی رمانی به همین اسم ساخته شده .
avatar
شیرین
.
28 تیر 1400، 00:23
پاسخ
0
7
فیلم شدیدا پیشنهادی نمیتونی اخرش رو حدس بزنی عالیه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402